27 januari 2014

Jag är kränkt. Väntar nu samtal från massmedia.

Är så jäkla trött på att alla blir så kränkta i det här landet. Och att även den minsta, löjligaste grej kan anses som kränkande om man gräver tillräckligt djupt och bortom all rimlig betydelse.

Bara senaste dagarna har följande fyra "kränkningar" fått maximal exponering i media. Och för mig är ingen av dessa ens i närheten av en kränkning, och ännu mindre värda sådan uppmärksamhet i media.

Alla dessa rop om kränkningar gör att jag rent ut sagt känner mig jävligt kränkt!!

Sådärja, nu har jag blivit kränkt. Då sätter jag mig helt enkelt och väntar på att Aftonbladet ska ringa.

En trailer från en sitcom skojar om transor. SKANDAL!

Zlatan har rätt i sak. PANIK!

Pizzeria har en tjej/barn-pizza. HERREGUD!

Per Mårts säger att svenskar behandlar varandra med respekt. RASIST!

Den sista kläckte Aftonbladets egen Fredrik Virtanen. Undrar om han vet att Mårts är adoptivpappa till ett utländskt barn? Är det någon som borde känna sig påhoppad är det Mårts. KRÄNKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar